this is a snapshot blog of:

Hayon Chair

Stoel genaamd ‘Showtime’ van de Spaanse designer Jaime Hayon voor BD Barcelona. Ik geef toe dat de foto niet van de beste kwaliteit is, maar dit is niet voor niets een snapshot blog. De vorm van de stoel doet een tikje retro aan. Het ziet er ook heel anders uit dan wat we van Hayon gewend zijn en waar hij bekend mee is geworden. Ik kwam een aantal van deze stoelen tegen toen ik vorig jaar het vernieuwde Groninger Museum bezocht.

zie ook: Stackable Armchairs
zie ook: Evolution Chairs

Stoel genaamd ‘Showtime’ van de Spaanse designer Jaime Hayon voor BD Barcelona. Ik geef toe dat de foto niet van de beste kwaliteit is, maar dit is niet voor niets een snapshot blog. De vorm van de stoel doet een tikje retro aan. Het ziet er ook heel anders uit dan wat we van Hayon gewend zijn en waar hij bekend mee is geworden. Ik kwam een aantal van deze stoelen tegen toen ik vorig jaar het vernieuwde Groninger Museum bezocht.

zie ook: Stackable Armchairs
zie ook: Evolution Chairs

Leave a Reply

